Lexus

Lexus RC 300h F Sport Premium (listopad 2018 - lipiec 2020)
płynna automatyczna skrzynia biegów, nadwozie dwudrzwiowe, coupé, benzyna

Ogólne specyfikacje

Typ nadwozia:
dwudrzwiowe, coupé
Skrzynia biegów:
płynna automatyczna
Liczba miejsc siedzących:
5
Segment:
G (sportowy)
Wprowadzenie:
listopad 2018
Zakończenie produkcji:
lipiec 2020

Napęd

Napędowa oś:
tylna
Typ silnika:
hybrid
Rodzaj paliwa:
benzyna
Moc:
164 kw (223 hp)
Maksymalna moc (kW):
164
Maksymalna moc (hp):
223
Maks. moment obrotowy:
- nm


Silnik spalinowy

Liczba cylindrów:
4, w linii
Zawory na cylinder:
4
Pojem silnika:
2494 cm3
Wiercenie x skok:
90,0 x 98,0 mm
Współczynnik sprężania:
13,0 :1
Maks. moc:
133 kw (181 hp)
Moc (kW):
133
Moc (hp):
181
Maksymalna moc RPM:
6000 tpm
Maks. moment obrotowy:
221 nm
Maks. moment obrotowy RPM:
4200 tpm
System paliwowy:
bezpośredni wtrysk
Sterowanie zaworami:
dohc
Turbo:
nie
Katalizator:
zwykły
Pojem zbiornika paliwa:
66 L


Wydajność

Maksymalna prędkość:
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h:
8,6 s
Monitor zużycia:
n.b.

Zużycie (NEDC)

Zużycie w mieście:
5,2 l/100km
Zużycie poza miastem:
4,9 l/100km
Zużycie kombinowane:
5,0 l/100km
Emisje CO2:
114 g/km
Etykieta energetyczna:
a
Zużycie energii:
-
Zasięg baterii:
-

Zużycie (WLTP)

Niskie zużycie:
 
Średnie zużycie:
 
Wysokie zużycie:
 
Bardzo wysokie zużycie:
 
Kombinowane zużycie:
 
Emisje CO2:
 
Zasięg baterii:
-
Zużycie energii:
-

Podwozie

Zawieszenie przednie:
sprężyny węgierskie
Zawieszenie tylne:
sprężyny węgierskie
Przedni stabilizator:
tak
Tylny stabilizator:
tak
Przednie hamulce:
wentylowane tarczowes
Tylnie hamulce:
wentylowane tarczowes
Rozmiar przednich opon:
235/40R19
Rozmiar tylnych opon:
265/35R19
Promień skrętu:
10,4 m


Skrzynia biegów

1. bieg:
 
2. bieg:
 
3. bieg:
 
4. bieg:
 
5. bieg:
 
6. bieg:
 
7. bieg:
 
8. bieg:
 
9. bieg:
 
Bieg wsteczny:
 
Rozdzielacz końcowy:
 
RPM przy 120 km/h (teoretycznie):
 

Wagi

Masa własna:
1710 kg
Maks. ładowność:
460 kg
Maks. dopuszczalna masa:
2170 kg
Maks. masa przedniej osi:
-
Maks. masa tylnej osi:
-
Maks. masa hamowanego przyczepy:
0 kg
Maks. masa naczepy niehamowanej:
0 kg
Maks. obciążenie zaczepu:
0 kg
Maks. obciążenie dachu:
-

Bezpieczeństwo

Wynik testu zderzeniowego:
*****
ABS:
tak
Rozkład siły hamowania:
tak
Asystent hamulca:
tak
Pomoc przy awaryjnym hamowaniu:
-
Asystent martwego pola:
tak
Kontrola stabilności:
tak
Kontrola trakcji:
tak
Ograniczona różniczka poślizgowa:
-
Poduszka powietrzna kierowcy:
tak
Poduszka powietrzna pasażera:
tak
Poduszki powietrzne boczne:
tak (przednie)
Poduszki powietrzne w głowach / kurtynowe poduszki powietrzne:
tak (przednie i tylne)
Poduszka powietrzna kolanowa kierowcy:
tak
Asystent podjazdu:
tak
Asystent pasa ruchu:
tak
Asystent martwego pola:
tak
Czujnik zmęczenia:
-
Czujnik ciśnienia w oponach:
tak
Miejski system bezpieczeństwa:
-
Nocne widzenie z rozpoznawaniem osób:
-
System przed kolizją:
tak
Asystent świateł drogowych:
tak
Rozpoznawanie znaków drogowych:
tak
System ostrzegania przed kolizją:
-
Automatyczne sterowanie poziomem:
-

Eksterior

Wyposażenie z interwałowym wycieraczką:
tak (czujnik deszczu)
Aluminiowe felgi:
tak
Przesuwany / składany dach:
-
Panoramiczna dach:
-
Bagażniki dachowe:
-
Metalizowany lak:
za dopłatą
Malowane zderzaki:
tak
Szkła przyciemniane:
tak
Przegroda za przednimi siedzeniami:
-
Lusterka elektryczne:
tak (podgrzewane)
Składane lusterka zewnętrzne:
tak
Zewnętrzne lusterka wsteczne z automatycznym przyciemnianiem:
tak
Wskaźnik kierunkowskazu w zewnętrznych lustrach:
tak
Przednie światła przeciwmgielne:
tak
Automatyczne włączanie świateł:
tak
Światła ksenonowe:
tak
Reflektory LED:
tak
Tylnie oświetlenie LED:
tak
Światła do jazdy dziennej:
tak
Spryskiwacze reflektorów:
tak
Alarm przeciwwłamaniowy:
tak


Wnętrze

Siedziska z regulacją wysokości:
tak
Wspornik lędźwiowy:
tak (kierowca)
Elektromechaniczne ustawienie siedzenia:
tak (z pamięcią)
Podgrzewane fotele:
tak
Wentylowane siedzenia:
tak
Fotele sportowe:
-
Skórzana kierownica:
tak
Regulowana kierownica:
tak (wysokość & głębokość)
Podgrzewana kierownica:
tak
Skórzane tapicerka:
tak
Tylnie poduszki głowy:
tak
Składane tylne siedzenia:
tak (w częściach)
Przesuwane tylne siedzenia:
-
Środkowy podłokietnik:
tak (przed-
Lusterko wewnętrzne z automatycznym przyciemnianiem:
tak
Lampa(y) do czytania:
tak (przednie i tylne)
Podświetl lusterko do makijażu:
tak
Regulowane oświetlenie deski rozdzielczej:
tak
Obrotomierz:
tak
Licznik dni:
tak
Wskaźnik temperatury wody chłodzącej:
tak
Wskaźnik temperatury zewnętrznej:
tak
Komputer pokładowy:
tak
System audio:
tak
Radio cyfrowe (DAB):
tak
Przyciski audio na kierownicy:
tak
Wejście audio:
tak (aux & usb)
Nawigacja:
tak (wyświetlacz kolorowy)
Bluetooth:
tak


Komfort

Centralne zamykanie drzwi:
tak
Bezkľúčowy dostęp/startowanie:
tak (wejście & start)
Przycisk startowy:
tak
Obwód sterujący:
tak
Okna elektryczne:
tak (przednie)
Wspomaganie kierownicy:
tak
Tempomat:
tak (dynamiczny)
Klimatyzacja:
tak (automatyczna)
Kontrola temperatury w lewo/w prawo:
tak
Czujniki parkowania:
tak (przed-i tylna)
Kamera cofania:
tak
Parkomat:
-
Elektroniczna hamulec postojowy:
-
System start / stop:
tak

Bagaż

Pojem ładowności bagażnika:
340 L
Długość min/max:
 
Szerokość min/max:
 
Wysokość:
 
Wysokość progu podnoszenia:
700 mm


Wymiary wewnętrzne

Odległość oparcia / pedałów:
910-1160 mm
Przednia wysokość nad głową:
830-970 mm
Długość przedniego oparcia:
630 mm
Długość siedzenia przedniego:
500 mm
Wysokość przedniego wejścia:
560 mm
Szerokość wnętrza z przodu:
1510 mm
Odległość oparcia przód / tył:
500-750 mm
Średnia odległość oparcia przód/tył:
 
Wysokość miejsca na głowę z tyłu:
850 mm
Długość oparcia:
670 mm
Długość tylnej kanapy:
500 mm
Wysokość tylnego siedzenia:
330 mm
Tylnia szerokość wnętrza:
1360 mm

Wymiary zewnętrzne

Długość:
4700 mm
Szerokość:
1840 mm
Wysokość:
1395 mm
Rozstaw osi:
2730 mm
Szerokość przedniego rozstawu kół:
1580 mm
Szerokość tylnego rozstawu kół:
1600 mm
Prześwit:
-

Serwis i gwarancja

Serwis:
15.000 km / 1 lat
Ogólna gwarancja:
5 lat, 200000 km
Gwarancja nadwozia:
12 lat



Lexus RC 300h F Sport Premium to wyjątkowy model samochodu sportowego, który został wprowadzony na rynek w okresie od listopada 2018 roku do lipca 2020 roku. Jest to hybryda, która łączy w sobie elegancję, nowoczesność oraz dynamiczne osiągi, co czyni ją idealnym wyborem dla miłośników motoryzacji poszukujących zarówno stylu, jak i efektywności.


Pod maską RC 300h F Sport Premium znajduje się silnik benzynowy o mocy 164 kW (223 KM), który współpracuje z płynnie działającą automatyczną skrzynią biegów. Taki układ napędowy zapewnia nie tylko płynność jazdy, ale także wyjątkowe osiągi, które doceni każdy kierowca. Dzięki hybrydowej technologii, samochód oferuje doskonałą wydajność paliwową, co przekłada się na mniejsze emisje CO2 oraz niższe koszty eksploatacji.


Wygląd zewnętrzny Lexusa RC 300h F Sport Premium przyciąga uwagę swoim dynamicznym profilem oraz sportowymi akcentami. Z przodu znajduje się charakterystyczna osłona chłodnicy w kształcie diamentu, która podkreśla sportowy charakter modelu. Agresywne linie nadwozia oraz aerodynamiczne kształty nadają autu niepowtarzalny wygląd, a jednocześnie poprawiają jego właściwości jezdne.


Wnętrze samochodu jest równie ekskluzywne, jak jego wygląd zewnętrzny. F Sport Premium oferuje wysokiej jakości materiały, takie jak skóra, aluminium i drewno, które tworzą luksusową atmosferę. Sportowe fotele zapewniają doskonałe trzymanie ciała podczas dynamicznej jazdy, a nowoczesny system multimedialny z dużym ekranem dotykowym umożliwia łatwy dostęp do nawigacji, muzyki oraz innych funkcji. W samochodzie znajduje się także szereg zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, które dbają o komfort i bezpieczeństwo pasażerów.


Lexus RC 300h F Sport Premium to auto, które łączy w sobie sportowe osiągi z ekologiczną technologią, oferując jednocześnie luksusowe wnętrze oraz wysoki poziom komfortu. To idealny wybór dla osób, które chcą cieszyć się z jazdy, nie rezygnując z dbałości o środowisko.



Galeria zdjęć Lexus RC